A gyerekek nem bűnözők!

Dorosz Dávid

2013
09/06

Pintér Sándor és Orbán Viktor két hét alatt nem tett rendet. Sőt három év alatt csak görcsös izmozást hozott a miniszter úr legendás bajsza. Ennek újabb lépése az iskolarendőri szolgálat felállítása. Miközben Pintér Sándor gyerekek után küldi a rendőröket, és nagyhangú nyilatkozatokat tesz, a bűnözés növekszik, a rendőrség esik szét. Az iskoláknak normális oktatási rendszerre, támogatásra, nem rendőrökre van szükségük.

1378112889_iskolarendor2_mti.jpg

„Az iskolarendőr is beült a tantestület többi tagja közé a tanévnyitón egy tatabányai iskolában – közölte a Komárom-Esztergom Megyei Rendőr-főkapitányság.” Szóval, egy rendőr. A tanévnyitón. Mint egy amerikai filmben, ami iskolai lövöldözéssel, anarchikus viszonyokkal, iskolapadokba beszivárgott társadalmi feszültséggel foglalkozik. Holott a hazai iskolákban nem ez zajlik. Érteni vélem a szándékot: igen vannak új társadalmi jelenségek, problémák, tendenciák és káros fejlemények. Korunk valóban új kihívásokkal szembesít családokat és szülőket – gondoljunk a gyermekszobába berobbanó információs társadalomra és annak bizonyos tartalmaira, a tömeg-roncskultúra terjedésére, a „fogyasztok, tehát vagyok” reklámtársadalom gyerekközpontú marketingére –, mindezekre viszont talán nem a rendőrök tudják a választ, akik aztán grasszálnak iskolafolyosókon, belenéznek tízórais csomagba („hadd nézzem, nincs benne valami illegál”), osztályfőnöki órákon egyenruhában feszítenek. Igen, napjainkban a fiatalok „korábban érnek”. De ezen a „korai érés” negatív oldalával nem egy rendőrnek van dolga: a családnak, a felnőtteknek, a pedagógusoknak, a szakembereknek, az osztályfőnököknek. Nagyon-nagyon a végső állomás lehet a rendőr.

Nem vagyok tanár. De nem is kell annak lennem, hogy tudjam, hogy a szülők nem arra várnak, hogy gyermekeiket kriminalizálják. A Fidesz társadalomképe a büntetéspolitikából indul ki. Üldözik a hajléktalanokat, a kiszolgáltatottságtól félőket, az egyre kevesebb reménnyel élő gazdákat, és most a gyerekek jönnek. Fenyítik, fenyegetik, ijesztik őket. Ne legyen ugyanis illúziónk: ha egy gyermek meglátja a rendőregyenruhát ott, ahol táblának, krétának és zsivajnak van helye, nem arra gondol, hogy „szolgál és véd”. Fenyegetve érzi magát, és azt se meri megkérdezni, amit lehet.

Pintér-Hoffmann-tandemnek üzenet: a gyermekek, a fiatalok nem bűnözők, nem potenciális bűnözők. Ez a fideszes rendmániás izmozás valójában semmire nem jó, csak és kizárólag PR célokat szolgál. Zajlik mindez úgy, hogy közben a magyar rendőrség rohad szét, az állomány minden oldalról darálja a BM, a bűnözés növekszik. Szépen végignézett Gárda-avatás az egyik oldalon, földön rángatott utcazenészek a másikon. 12 milliárdért Fidesz-rendőrség TEK, Izsákon zsarolás. Ennyit tud Pintér Sándor, ezt kell elfedni a felesleges izmozással.

A szülők el tudják magyarázni otthon, mikor kell rendőrhöz fordulni, mikor nem. Nem rendőröket kell cibálni iskolatermekbe – az nagyon helyes, ha közlekedésbiztonsági szempontokat szem előtt tartva iskola környékén vannak, és valóban nem baj, ha felügyelik a környéket –, hanem inkább a gyermekvédelem intézményeit kell megerősíteni.

Arról nem is beszélek, hogy az őrnagyok és az őrmesterek sem tudnak hozni tankönyvet oda, ahova azok nem érkeztek meg (eddig csak olyan családok voltak, akik nem tudták megfizetni, most már meg se jön mások számára sem).

Szép új világ. Nem tart örökké, 2014-gyel vége.

(Fotó: Metropol/MTI)

 

 

Ha tetszett a cikk, csatlakozz Dorosz Dávid Facebook-oldalához!

71 komment

Címkék: rendőrség Fidesz Orbán Pintér Parlament

A bejegyzés trackback címe:

https://doroszdavid.blog.hu/api/trackback/id/tr115497755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2013.09.06. 15:13:34

Bár nagy vonalakban (inkább a kormánykritikával) egyetértek, de azért...

de igen, a "gyerekek" bűnözők. Legalábbis elég sokan ahhoz, hogy indokolt legyen egy ilyesmi intézkedés.
Verekszenek, lopnak, vandálkodnak.

"Ne legyen ugyanis illúziónk: ha egy gyermek meglátja a rendőregyenruhát ott, ahol táblának, krétának és zsivajnak van helye, nem arra gondol, hogy „szolgál és véd”. Fenyegetve érzi magát, és azt se meri megkérdezni, amit lehet."

Ez nem igaz, én rohadt boldog lettem volna 20-25 évvel ezelőtt, ha van rendőr, akihez fordulhatok az agresszív, verekedős kortársaim ellen. És mivel én még sose követtem el semmi törvénytelent, nekem nem az jut eszembe a rendőrről, hogy félek tőle.

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2013.09.06. 18:20:16

No megjött a bel-budai libsi hülyegyerek megmondóember.De,bizony kell rendőr az iskolába pont az általatok imádott cigányok miatt.Majd ha a másodikos 16 éves Ármándó nem azzal szórakozik,hogy a veri a többit,fogdossa és veri a tanárt,akkor nem kell.Mert ugye diszkrimináció meg rasszizmus,broáff

tony_romita 2013.09.06. 18:37:43

"A Fidesz társadalomképe a büntetéspolitikából indul ki. Üldözik a hajléktalanokat, a kiszolgáltatottságtól félőket, az egyre kevesebb reménnyel élő gazdákat, és most a gyerekek jönnek. Fenyítik, fenyegetik, ijesztik őket."

Ilyen ökörséget is csak a magukat liberálisnak hazudó urbánus éceszgéberek tudnak összehazudni.

Kedves Dávid!

Az utolsó mondata azért igaz, bár nem arra vonatkozik, amire ön gondolta. 2014-gyel vége.

Archenemy 2013.09.06. 19:07:06

ez most a modorosblog?

Mindfield 2013.09.06. 19:10:33

Nem gyerekek, hanem fiatalok!

ubu1 2013.09.06. 19:12:41

"Nem tart örökké, 2014-gyel vége."
Ebben biztos vagy? Én sajnos nem...

csepke 2013.09.06. 19:18:28

Ugye a szerző még sose hallott tanárt és diákot terrorizáló valódi kis bűnöző palántákról az iskolában, akiket testfelépítésüket tekintve egyáltalán nem nézne senki gyereknek. A rendőr pont azért kell, hogy megvédje azokat a normálisokat akik nem tudják megvédeni magukat mert nincs gyakorlatuk az utcai erőszakban, mert bármennyire is elképzelhetetlen, nem a diákcsínyek indokolják ám a rendőri jelenlétet.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.09.06. 19:24:13

Nem fogom többet leírni tanári tapasztalataimat. A szerző inkább menjen be egy gettóparadicsom gyűjtőiskolájába. Majd csak rendőr kíséretében mer távozni.

Amiket az amerikai filmekben ábrázolnak, sokszor nagyon nem fikció, és a jelenségtől nem egy óceán választ el, hanem sokszor csak egy utca.

geusz 2013.09.06. 19:25:55

A gyerekek nagy része, túlnyomó többsége valóban nem bünöző. De vannak olyan iskolák, ahol a tanár is kevés már néhány koraérett, agresszív "gyermek" megfékezésére. Családi példa: kislány torkához konkrétan kèst nyomtak, mert szólni mert, hogy Ő is a WC- hez áll sorba 5 perce, ne álljanak már be elé. Senkinek sem kell tartani a rendőrtől, már csak azért sem, mert nem egyenruhában lesznek jelen az iskolában... Csak erről nem szól az írás... És persze iskolaorvos se legyen, mert a gyerekek általában félnek a dokiktól... :-)

Félkifli 2013.09.06. 19:29:14

Egy részük bűnöző, és sajnos a dolog ott kezdődött, hogy ez a bűnöző szülők által "nevelt" gyerek bekerült egy erőszakos asszimilációs kísérlet miatt a normális (értsd: az írott és hallgatólagos társadalmi normáknak megfelelni kívánó szülők által szocializált) gyerekek közé. Mindezt azért, mert pedagógiailag és pszichológiailag képzetlen szegregációellenes "fajvédők"-nek ez volt a "fixa ideája", igaz, maga a gyerek őket sem érdekelte közben. Így most a normális és a bűnöző (vagy arrafelé erős léptekkel haladó) gyerek össze van zárva, ergó valaki valakit ott "zavarni" fog, vajon ki kit?
A társadalmi normáknak megfelelni nem tudó, az osztály létszámához képest (sokszor) alig 10%-nyi egyén megfosztja a többi 90%-ot az emberhez méltó körülményektől, visszatartja a tanulásban, rossz, kerülendő "példát" mutat, nem csak rontja a teljes osztály statisztikai tanulmányi átlagát, de az osztály tanulmányi eredményét is. Na ezt lefordítom: nemcsak statisztikailag lesz rosszabb az osztályátlag, mert ugye ennek a 2-3 gyereknek az átlaga lerontja az eredményt, a baj sokkal nagyobb: az osztály értelmesebb, megfelelően szocializálódott részének is visszaesik a tanulmányi eredménye.
Még nyersebben: elég az osztályba 2-3 "hülyegyerek" és nem fogják felvenni a gyerekedet az egyetemre.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.09.06. 19:36:30

Ez a már nem tudom milyen párti ha megszólal, akkor biztos hülyeség jön ki a száján.
Dorosz, Orosz, mittomén...

Azt írja: " a fiatalok nem bűnözők, nem potenciális bűnözők"

Akkor kiből lesznek a bűnözők? Földönkívüliekből?

Irtózatos butának teszik lenni!

Az orvosnak az a dolga, hogy gyógyítsa a beteget, de az IGAZI orvos megelőzi a betegséget! Az árvízvédelem sem úgy müxik, hogy csak árvíz esetén rohanunk zsákokat pakolni, hanem folyamatosan szemmel tartjuk a vizek állapotát, és az időjárást is.

A rendőrségnek is az kellene legyen a dolga, hogy megelőzze a bűncselekményeket. USA-ban pl. az autótolvajokat vagy kábszerkereskedőket lépre csalják, csapdát állítanak nekik.
Nálunk azt hiszem a libsibolsik - dorosz is ilyen - tiltották be ezeket a megelőző akciókat a 90-es években. Na, nehogy már a rendőrség elkapja szegény bűnözőket, előítéletesen csorbítva az emberi jogaikat.

Egyébként, ha pl. az S. Ábelnek össejött volna az iskolai mészárlás, akkor mit mondanának ezek a libsibolsik?
Nem kell megelőzés, mi?
Amúgy, megsúgom, nekik is jól felfogott érdekük lenne ez, hisz Breivik főleg libsiket ölt meg.
De amúgy, mit beszélek?
A zsidó iskolákat és zsinagógákat Magyarországon is szigorúan őrzik. Beléptető kapuk fémdetektorral. A magyar iskolásoknak nem jár a védelem, libsibolsi gazfickók?

Az érem másik oldala, hogy a Pintér-féle rendőrség ugyan felmutatott szép sikereket a maffiózok lekapcsolása terén, de a mindennapi bűnözést valahogy nem tudják még jobban visszaszorítani. Gondolom ehhez sok mindent módosítani kellene, a törvényeket is. Nagyon helyes, ha a rendőrség komolyabb eszközöket kap a kezébe, de ezzel párhuzamosan a személyi állomány minőségén is javítani kéne. Kiváló tisztek vannak, de a fakabátok, a tíz osztályt végzett rendőrök között még vannak bunkók, akiknek a nagyzolási mániá vagy a szadista hajlamok kiélése a fontos nem a szakmaiság. Tán 10% lehet az ilyen rendőr, de az is már sok. A pszichológusok ki tudnák szűrni ezeket a nem odavalókat, de az alkalmassági vizsgákat sehol nem veszik komolyan. A KRESZ-vizsgákat is bundázzák, valszeg a rendőrök alkalmassági vizsgáin is vannak miskulanciák, még ha kisebb arányban is.

Én, mint adófizető azt látom, hogy az adókat keményem behajtják az Orbánék is, már.már kizsigerelik az embert, emellett ott van a munkahelyi főnök, vagy szabadúszóknál a piac, amely keményen büntet, ha nem dolgozom rendesen.
A rendőröknél minden zűrzavaros, ők államot alkotnak az államban, egyes rendőrök atyaúristennek képzelik magukat, élet és halál urának. Macsetével vagdalkoznak, fittyet hánynak a törvényekre, amelyeket védeniük kéne stb. Ez így biztosan nem lesz jó.

Végszó: még szigorúbb törvények, zéró tolerancia, de ezeket profi, nem korrupt, tisztességes rendőrök érvényesítsék. Lehet, álmodom.

Semper Fidelis 2013.09.06. 19:40:45

Normális gyereknek nincs félnivalója a rendőrtől.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.09.06. 19:41:12

@Félkifli:
+1

A rothadt almát ki kell emelni a többi alma közül, mert hanem azokat is gyorsan elrohasztja.

Ezek a széplelkek soha életükben nem tettek el almát télire a pincébe. Fogalmuk sincs az életről, a társadalomról, annak törvényeiről, a történelemről, a fejlődésről, hadd ne soroljam. Ott vannak (a politika élmezőnyében) csak azért, hogy sz.rt keverjenek.

engelbert (törölt) 2013.09.06. 19:46:38

Most volt egy hír minap, egy 13 éves rablóról.Ököllel verte az idős néni fejét, részegen, pár ezer forintért.Mellesleg pofozzák a tanárt,verik az igazgatót ha nem tetszik az iskolai rendtartás.Én elvárom a hatalomtól, hogy igenis üssön a fejére a söpredéknek, ami csak a botból ért.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2013.09.06. 19:49:31

"Szép új világ. Nem tart örökké, 2014-gyel vége."

Méltó lezárása ennek a kiváló cikknek.

midnight coder 2013.09.06. 20:00:34

Ez van elvtársak. Vagy szegregáció vagy iskolarendőr. Amúgy az is szegregáció amikor a liberós elvtárs olyan magániskolába járatja a gyerekét, ahol cigányt csak az interneten látnak.

omboz 2013.09.06. 20:00:44

Engem -és a gyerekeimet- nem zavarja a rendőr iskolai jelenléte. Nekem és nekik semmi félnivalónk nincs tőlük. Sem akkor, ha ötöst kapnak a gyerekek, sem akkor, ha egyest. Remélem ez így érthető...

Don Quixote de la Ferko 2013.09.06. 20:05:35

Valamit félreértettel.
A rendőr nem azért van ott, hogy a gyerek tudja a rendet.

A rendőr azért van ott, hogy a tanárok tisztában legyenek az új renddel.

százhuszat verő gumibot 2013.09.06. 20:18:09

"Nem tart örökké, 2014-gyel vége."

Kétlem hogy a többség azt a világot szeretné vissza, ahol a túlkoros iskolaszomorító diák fenyíti a tanárt, nem is beszélve az osztálytársairól. Ahol az iskola csak nappali pihenőhely a füstös fiatalokból szerveződő gangeknek

sdani 2013.09.06. 20:51:35

@Archenemy: Nekem is ez jutott eszembe...

Kedves Dávid, ön melyik melyik közintézmény oktatója, ha szabad kérdeznem?

Démonmac1 2013.09.06. 20:53:40

Attól függ, én személy szerint remek ötletnek tartom az iskolarendőrséget.
Sajnálom, hogy korábban nem jutott eszébe valakinek, sok problémától kíméltek volna meg.

Az Amerikai iskola ahova jártam, puskás rendőrük voltak detektoros kapuval:) eszébe nem jutott senkinek tiltakozni a jelenlétük miatt. (mondjuk, nem is zsarolt senki az uzsonnapénzem miatt, idehaza simán összejött pár kölöknek, sajna.
Kiváló ötlet, remek ötlet maximálisan támogatom.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.09.06. 20:54:06

@midnight coder: "Amúgy az is szegregáció amikor a liberós elvtárs olyan magániskolába járatja a gyerekét, ahol cigányt csak az interneten látnak."
Ez így van!
Pl. a Neumann Gábor Klubrádiós valami, harcosan beszél a szegregáció ellen, miközben mindkét fia - eléggé belterjes - alapítványi iskolába jár...

legeslegujabbkor 2013.09.06. 20:54:11

Gondolom Pintértől vették az ötletet, mert annyira sikerült megfékezni a rablásokat a beígért 2 hét alatt a "minden faluba +1 rendőr" programmal.

Démonmac1 2013.09.06. 21:01:55

@Kara kán: "de ezeket profi, nem korrupt, tisztességes rendőrök érvényesítsék. "
haha, Magyarországon?
Fehér holló.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.09.06. 21:06:49

@Démonmac1:
Akkor most törődjünk ebbe bele?

Az egészben az a felháborító, hogy végülis mi fizetjük, tartjuk el őket.
A segélyeseket. A politikusokat is.
Aztán a fejünkre nőttek.

fifibá55 2013.09.06. 21:17:58

Az ilyen és ehhez hasonló posztok miatt kezdek lassan azon gondolkodni, hogy tényleg akarom-e jövőre a változást. Pedig korábban ez fel sem merült..

AK76 2013.09.06. 21:21:51

Hogy rühellem ezeket az ostoba balliberális megmondóembereket,majd 20 év alatt az elbaszott pedagógiai elveik,meg a szar liberális demokráciájuk a csőd szélére vitte a magyar oktatási rendszert,a gyerekek egy része elkényeztetett,fegyelmezhetetlen,szociopata,akiktől rettegnek a tanárok,és a többi diák,ez a nagyonhülye meg még most is a JOGAIKKAL van elfoglalva.
Az a baj faszikám hogy kurva jól megtanítottátok az embereknek a jogaikat,de a kötelességeik valahogy kimaradtak a nagy demokrácia importból,a liberális elvek,egyáltalán a liberális demokrácia a végét járja nemcsak itthon,de a Lajtán túl is, az USA iskolák mindennapjainak szerves része a felfegyverzett iskolarendőrség,és nemcsak azért mert arrafelé könnyebben vesznek a népek fegyvert,mint sört,hanem mert a liberális elvek ott is kibaszták a biztosítékot az utóbbi 3-4 generációnál,és nagyon úgy néz ki,mifelénk is ilyen idők jönnek.
Ezért is kellenek a yardok a sulikba,még akkor is ha ez a magadfajtának nincs ínyére

Mensikov 2013.09.06. 21:39:43

Kedves Dorosz Dávid,
nem kéne eélgondolkodnia azon hogy a kommentek nem Önnek adnak igazat? Akkor nem írna ennyi maflaságot...

csunyadiszno 2013.09.06. 21:59:14

Nem vagy te ennyire hülye, hogy ezt komolyan gondold. Jellemtelen kis geci vagy, megrendelték, te meg megírtad. Remélem lassan és fájdalmasan fogsz megdögleni te senkiházi szarfaszú retek.

2013.09.06. 22:11:47

Értem a naiv posztírót, abban egyetértek vele, hogy a gyermekek nem bűnözők. Persze, jobb megelőzni a tüzet, mint oltani. Na de, ha már tűz van, Babám, akkor a tűzoltókat hívjuk, s nem elmélkedünk arról, hogy jobb lett volna megelőzni, mert addig leég a ház, s te is benne égsz. Benne ég az iskola, a gyerek, a szülő és a paidagógosz is, az egész társadalom. Nem veszed észre? Ja, nem. Te csak itt blogolsz. Úgy könnyű. Menj BAZ megyébe, próbálj meg csinálni is valamit. Aztán írd meg, hogy mit értél el, jó?

AK76 2013.09.06. 22:24:06

@little troll:

Nem kell BAZ megyéig mennie,feleségem egész családja pedagógusokból áll,itt Bp mellett egy kisvárosban,horror sztorikat mesélhetnék reggeltől estig ha az ilyen Dorosz Dávidok nem szarnák össze magukat a valóságtól,már régen túlhaladott a megelőzés doktrínája,itt a ganyé már nyak felett ér,és ami a legdurvább SENKINEK NINCS SEMMIFÉLE ÖTLETE mit kéne csinálni,a rendőrséget a sulikba project is csak egy erőtlen kísérlet csupán,a baj ennél sokkal komolyabb méreteket öltött,és nem tegnap óta.
Ez az ostoba valószínűleg úgy hülye az egészhez ahogy van,de azért belepofázik,naná,ez megy itt évtizedek óta,inkompetens barmok osztják az észt,miközben rohad szét az egész társadalom.

2013.09.06. 22:33:30

Amúgy, kedves posztíró, ahol én lakom, rengeteg új ház van, a régieket részben lebontották, részben felújították, jó kis terep a hozzád hasonlóknak, látom, beköltöztetek, de a környék iskolái haldokolnak, kevés a gyerek, s azt is látom, hogy kik jönnek ki az iskolákból, a környéken megmaradt halmozottan hátrányos helyzetűek. Ti hova viszitek a saját gyermekeiteket iskolába? Mert ide nem, az biztos. Integráltok, igaz?

My name is Buck and I came here to fuck 2013.09.06. 22:35:38

Sokmindenben egyetértek, de megmondom én Neked, miért kellett a sok rendőr: a sok cigány miatt. Ha tetszik, ha nem. Nem járnának ezek sehova, ha nem lenne kötelező, mert különben nem kapnának segílyt. A mi adónkból tartjuk el ezt a szemét élősködő fehérjehalmaz népszerűséget. Tudod mit? Legyen minél több rendőr, és minél korábban tanulják meg, hogy vagy normális társadalmi szabályok szerint élnek, vagy takarodnak a börtönbe, ahová valóak. Ja és ha nem tetszik, el lehet menni (by Fletó). Szívesebben látnám őket (vagy inkább mégsem látnám) Indiában, ahonnét "elszármaztak".
Még egy megjegyzés: az, amit itthon liberalizmusnak tetszik gondolni, mert bizonyos valaki ezt próbálták súlykolni hosszú éveken át, nem az.. az igazi liberalizmus sírva zokog egy sarokban azon, amit itt műveltek ezen kifejezés alatt ezek a valakik.. én még időben ráeszméltem, mert reméltem annó, hogy ez a megfelelő liberalizmus lesz..de nem, ezek a tetvek lejáratták, és most ezért szitokszó.. sajnálom..na szóval..

No, akkor most lehet cenzúrázni...

0511 2013.09.06. 22:37:40

"A gyerekek nem bűnözők!" és ezt ki mondta? Te, Dorosz. Nem kéne általánosítanod.
De vannak gyerek bűnözők, akiket a törvény szerint kötelesek az iskolák befogadni. Eddig az integrált oktatást rákényszerítettétek főleg a vidékre, az eredmény NULLA. Holnaptól vihetitek a problémás tömeget az elit iskoláitokba - minden liberó szülő gyereke mellé egy problémást, hogy integrálhassa. Pár év múlva bemutathatjátok, hogy ti mire voltatok képesek. Addig meg jobb, ha gőzerővel dolgoztok az integrációjukon és közben mélyen hallgattok.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.09.06. 23:21:02

A poszt és a kommentek együtt megmutatják, miért marad jövőre mégis a Fidesz.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.09.06. 23:22:35

Amúgy Dorosz Dávid szarik ránk:

"Dorosz Dávid 61 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban."

Mr. Mojo 2013.09.06. 23:30:34

Haha. Ez milyen vicces dávidka, senki nem ért egyet a nagy baromságokkal, amiket idehánytál, még itt, a kissé liberális index-közeli helyen sem. Lám-lám. Hülye vagy, gratulálok, lassan partvonalra kerülnek az ilyen "ál-aggódó" kretén pártbértollnokok.. :) Remélem folytatod szélmalomharcodat, többet ártasz ezzel a selejtes liberális oldalnak, mint bárki jobbról. .. :)))

AK76 2013.09.06. 23:51:30

@Holger Hartland:

Mily meglepő,az emberarcú liberalizmus,a Kuncze,Bajnai,Kóka féle mizantróp elittel,akik már jó előre akkor szartak a pórnépre mikor még meg sem melegedett a seggük alatt a bársonyszék...
Dorosz Dávidka miért lenne kivétel?
Alapjában véve így a jó mindnyájunknak,az a fenti pár száz/ezer karakter is bőven elég volt arra hogy kiverte a biztosítékot annál aki nem a Lauderbe járatja a gyerekét,nem kell tetézni a szellemi nyomort,adja az magát amint látható...

jet set 2013.09.07. 00:15:27

Te libsi majom, fogalmad sincs a valóságról. És benneteket a félelem éltet. Hidd el, aki nem követett el semmit, annak nem kell félnie még a fideszuralom alatt sem. Viszont az a gyerek, amelyik agresszív, lop, az igenis féljen a rendőrtől. Nagyon is helyes, hogy lesznek rendőrök az iskolában. Az utcára is sokkal több kellene.

2013.09.07. 00:29:06

@Holger Hartland: Micsoda? "Dorosz Dávid 61 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban." Nem értem. Fönt meg azt írja magáról, hogy "Dorosz Dávid vagyok, a Párbeszéd Magyarországért parlamenti képviselője." Akkor mit jelent a "Párbeszéd"?

-JzK- 2013.09.07. 01:47:53

Bizony teljesen helyeslendő elképzelés, hogy egy tetves kancigány gyerekre időnként rávágjanak gumibottal, nehogy még jobban elkanászodjanak.

Mike36 2013.09.07. 03:56:26

Mennyi gyűlöletet van az emberekben. Isten bocsásson meg nektek.

Mike36 2013.09.07. 04:07:12

Én szerencsétlen vagyok de jól belerúgok a nálam még szerencsétlenebbe hogy jól érezzem magam. Olvasom itt a hozzászólásokat és tényleg, nem kell ide semmilyen demokrácia meg tolerancia. Nektek? Tekintélyuralom kell meg elnyomás. Az jön be nektek. Visszaköszönnek régi bevált szólamok nem is értitek miről írt ez a szerencsétlen aki abszolút inkompatíbilis a magyar rögvalósággal meg az európai civilizációt soha meg nem értők tömegével.

Behajtó70 2013.09.07. 06:37:02

Láthatóan fogalmad sincs, hogy mi folyik egyes iskolákban! Akkor minek bloggolsz te jószág?!

dzsadzsarblinx 2013.09.07. 06:54:40

A poszt sajnos tényleg naiv, és tény, hogy a liberális oktatás politika túl gyorsan próbálta ráerőltetni a változásokat az oktatási rendszerre, úgy, hogy közben kivont onnan rengeteg erőforrást, attól még az elképzeléseik nem voltak helytelenek.

A sok kommentelőnek, aki úgy rajong a diktatúráért javaslok egy észak koreai tanulmányutat.

Laci A Lakli 2013.09.07. 07:27:04

Elolvastam az önéletrajzát. Hát eléggé egy Supermanről van szó ez alapján.
Érdekességek belőle:
-"Budapesti Corvinus Egyetem nemzetközi kapcsolatok szakára szereztem diplomát. Angol és német nyelven beszélek."
Értitek, "szakára szereztem diplomát" :D
Angolul és németül beszélsz, de a magyart még gyakorolnod kell :D.
-Érdekesség, hogy míg "A Parlamentben a Honvédelmi és rendészeti illetve a Nemzeti Összetartozás bizottságoknak" a tagja és a "a budapesti területi lista 4. helyezettjeként jutottam képviselői mandátumhoz" addig a munkát igazából "Jelenleg ügyvédjelöltként dolgozom" csak ott végez munkát ott dolgozik igazából :D.
Ez a kedves politikusunk még azt is leírja, hogy nem dolgozok semmit csak a fizetést markolja fel az állambácsitól. Na ilyen egy tipikus megélhetési rettegő :D

nyulaspista 2013.09.07. 07:31:23

Kívánok a cikkíró gyerekének egy 8-dik kerületi, cigányokkal bőven fertőzött általános iskolát. Kb 2 órán belül törölné a fenti cikkét. De hát a rózsadombról könnyű osztani az észt nekije :-)

Kalmár 2013.09.07. 07:32:02

@Mike36: Európai civilizáció??
Éppen most bukott meg.
A multikulti mese rémregénnyé változott.
A németeknél a törökök miatt megy a gyújtogatás, kitoloncolás, gyilkosságok.
A franciák bevagonírozzák a román cigányokat és kitelepítik.
Miről mesélsz?

Éppen tegnap olvastam egy francia országgyűlési képviselőtől, hpgy be kell kameráznmi mindent a cigányok miatt, mert Hitler nem ölt meg eleget közülük és nem lehet együtt élni velük......

Képzeld az EU liberális megmondó emberei kussolnak.
Pedig rohadt nagy a civilizációjuk, hiszen több kontinesre való benszülöttet mészároltak le az őseik az összeharácsolt vagyonaikért.

Európai civilizáció.......rabló banda.

evil demon satan devil 2013.09.07. 07:40:31

@dzsadzsarblinx: el vagy tévedve haver! az nem diktatúra, ha rendőr van a suliban, nem a 90% normális miatt(bár csak ennyi lenne az arány, baz-megyében sztem komplett rendőrőrsök kellenének...), hanem a 10 % integrált miatt(inkább internálnák őket...)
ha diktatúra lenne, akkor az ilyen dorosz-félék nem irogathatnák tele a netet a hülyeségeikkel :D
melőtt lefideszezne bárki, egy költői mondat a mai politikai viszonyokról:
a múlt vörös csontvázai ott rohadnak ma is a parlamentben, csak a szegfű- és narancsillatú légfrissítő miatt nem érzik az emberek a dögszagot...

hot-spot (törölt) 2013.09.07. 07:51:33

@Holger Hartland: A kommentek alapján inkább a jobbik fog győzni.

Freddy a Krüger 2013.09.07. 07:51:39

Na anarcho-libsikém, ad 1. A te pofádból hallani a számonkérést, hogy két hét alatt nem lett rend, több, mint röhejes. Mást nem csináltok 20 éve (tök mindegy, hogy éppen SZDSZ-ként, vagy most Bajnai picsájába bújva), mint a deviánsok, köztörvényes cigányok, drogosok érdekeit próbáljátok képviselni.

A gyerek valóban nem bűnőző. Csak az a 18 éves, és még mindig az általános 4. osztályát járó cigánygyerek az, aki terrorizálja az osztályt, a tanárt és ha csúnyán mer rá valaki nézni, akkor jön be a család elégtételt venni.

Szóval ha szerinted ennyire aggasztó az, hogy rendőrök lesznek az iskolában/iskola környékén, akkor menjetek le szépen Szabolcsba meg Borsodba, és költöztessétek magatokhoz ezeket a bűnöző hajlamú integrálandó rejtett erőforrásokat, és zárkóztassátok fel őket. Ja, és vigyetek magatokkal cigányonként két hajléktalant is, akiknek sorsát szintén annyira szíveteken viselik, aztán üljünk le beszélgetni a kérdésről, miután egy hónapon keresztül odaszarnak a nappalid közepére.

hot-spot (törölt) 2013.09.07. 08:00:26

A cigányozásról mindig eszembe jut Pistike,az alsó tagozatos rossz tanuló osztálytársam,akit rühellt a tanár.Nem volt rossz kisgyerek szerencsétlen,csak buta volt mint a tök.Erre a tanár persze mindig jobban s jobban ráerősített.
No,egyszer Pistike kapott egy kettes,már nem tudom miből és nem volt nála az ellenőrzője,amibe a tanár be tudta volna írni ezt a fontos közleményt.
És akkor ráírt Pistike iskola köpenyének a hátuljára,egy gigantikus kettest,golyóstollal.
Mindez a szocializmusban.
Én akkor 8 éves voltam,de már akkor tudtam,hogy Pistikét nyilvánosan megszégyenítette, a tanára.
Sajnáltam csóreszt,mert amúgy tényleg nem volt rossz gyerek.

hot-spot (törölt) 2013.09.07. 08:03:18

Sok cigány osztálytársam volt,sok cigány barátnőm is volt és sok cigány munkatársam is volt.
Soha nem volt közülük egy sem vandál,meg fenyegető sem.Olyan sem volt,amelyik nem tudott viselkedni.
Úgy gondolom,hogy pár kirívóan hülye roma miatt,szopórolleren van az egész cigányság.

azallamenvagyok 2013.09.07. 08:03:47

a barbár népek jellemzője, hogy a civilizációs vívmányok "árát" szabadságuk korlátozásaként értelmezik, és többre tartják függetlenségüket jólétüknél

hasonló a helyzet itt is, hiszen egy rendőrt kétféleképpen lehet megítélni:
1. ellenem van, mint erőszakszervezet tagja
2. mellettem van, véd, mint békés állampolgárt
csak érettség kérdése belátni, hogy a potenciális haszna sokkal nagyobb, mint annak a képzelt árnyéknak a veszélye, hogy ez a gyerekek kriminalizálása

(zárójeles megjegyzés, egyedi példa, de ha jól emlékszem volt olyan intézmény, ahol az igazgató kérte a rendőri felügyeletet...)

kedves PM! a kormányt lehetne ezer fajsúlyosabb kérdésben támadni, a jelenlegi baloldalnak nevezett bohóctársulat ezzel szemben módszeresen a kormány népszerű és/vagy logikailag nem vagy nehezen kifogásolható intézkedéseit dobálja sárral!
tényleg meg akarnak szűnni, fel akarnak morzsolódni, mert elvi kérdésekben képteleek az együttműködésre? tényleg már az sem érdekli önöket, hogy legalább a látszata álljon fenn annak, hogy érdeklik az emberek?
a demokrácia psztulásáért legalább annyire felelősek, mint a másik, ha nem jobban: a valóság tagadása, a többség felé mutatott érdektelenség, a rózsaszín ideológiák elsődlegessége, a tehetetlenség/tenni nem akarás, a kínos összekacsintás/hallgatás egyszerűen hiteltelen politikai szereplőkké teszi önöket, és szépen alátámasztják a fideszes riogatásokat: lehet ezekről a kérdésekről romkocsmákban kéne merengeni, nem a Parlamentben...

sajnálom a véleményemet, de egyszerűen jó lenne, ha lenne kire szavazni

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2013.09.07. 08:15:02

Ekkora faszságot már bocs. Az emberek nagy része se bűnöző, mégis kell rendőr az utcára. A vásárlók nagy része se lop mégis kell kamera meg biztonsági őr a boltba.

@hot-spot: na igen, nekem is volt ilyen osztálytársam, ő Laci volt. De ő volt az egyetlen 13 év alatt! Hogy a többi ezalatt miket csinált, azt el se kezdem részletezni...

@Kalmár: több kontinensre való... benszülöttet... mi van? Ja, üljél már le egy pár évet a "honfoglaló" őseid portyázásai miatt, jó? Ugye milyen ostobán hangzik? Nem kérlek szépen, nem a liberalizmus tört meg az EU-ban, hanem egyszerűen rájöttek, hogy vannak csoportok akik SOHA DE SOHA nem fognak integrálódni és felesleges velük bajlódni. Emlékszem, még 2002-3 környékén az angoltanárom élménybeszámolójára az EU diákparlamentjéből, ahol azt hitték a cigányokról, hogy szekerekkel vándorolnak, jósolnak és seftelnek (kb mint az amerikai gypsy-k). Aztán most pofára estek, hogy végre látták mi is a valóság.

Nem, nem kell mindet deportálni, lelőni se. De aki az itthoni (ottani) szokások szerinti normát alulról se hajlandó megütni, azt ne kelljen már megtűrni. Főleg ne tömegesen...

Igényes 2013.09.07. 08:17:04

@Holger Hartland: Talán mert végre valóban csinálnak valamit. Jól, van hogy rosszul, de próbálkoznak, és tagadhatatlanul vannak jó dolgok. A többi meg majd kialakul. Ez sok embernek tetszik.

@hot-spot: Embert barátjáról. Kicsit arra a csodacsiga csoporttársamra emlékeztetsz, aki elmesélte, hogy az ő falujukból minden csiga egyetemre ment. Érdekes módon senki nem hallott ilyen faluról, pedig remek patyomkintelepülést lehetett volna belőle csinálni.

A kirívó példa meg a viselkedni tudó, nem vandál, nem büdös csiga. Gondolom úgy nő fel, hogy megtanulja. A többség nem úgy nő fel, persze ott nem csak a csigák ilyenek. Vagy neked nagyon magas az ingerküszöböd, ésvagy te sem tudsz viselkedni, ezért nem tűnik fel, hogy ők sem. :)

Igényes 2013.09.07. 08:18:43

@hot-spot: A kommentek alapján TI biztosan nem fogtok győzni. És ez nagyon jó. Kicsit visszaadta a hitemet a magyarságban is. Ha Orbán ezt eléri, tényleg tud valamit. :D

Igényes 2013.09.07. 08:25:05

@HavocS [www.obsidianshell.com - sunametál]: A kamulibsik kedvenc vesszőparipája, hogy a rasszizmus abból fakad, hogy az, aki utál valakiket, az valójában nem ismeri azokat, akiket utál. Ennek pedig szerintük az a megoldása, hogy meg kell ismerni őket.
Namost, erre szerintem is pontosan ez a megoldás. Meg arra is, hogy helyretegyük a libsik hülyeségeit (ami amúgy nem is teljesen hülyeség, csak sajnos többségükben ők maguk is ostobák a saját érveikhez). Örülök, hogy az EU is belátta ezt. :D

Igényes 2013.09.07. 08:29:18

@Freddy a Krüger: Hagyd már szegény Bajnait. Folyton azt látom rajta, hogy nézi, nézi a saját sleppjét, meg a saját szavazóit, és legszívesebben lehányná mindegyiket. :) Szerintem ő az, akinek ez abszolút nem hiányzik, csak ha már itt van, elbohóckodik benne. Én őszintén sajnálom a srácot.

Freddy a Krüger 2013.09.07. 08:32:02

@Igényes:
Akkor az érzés kölcsönös, mert én is legszívesebben lehánynám, bár nem vagyok szavazója. Nagyobb baj, nem csak őt, hanem lassan kb. az összes többit is.

Igényes 2013.09.07. 08:36:44

@Freddy a Krüger: Belőle kinézem, hogy érti, miről szól a liberalizmus. Ami egyébként egy jó dolog.
Amit itt liberalistának neveznek, az nem nagyon érti, másrészt meg gyakorolni sem képes. A tipikus magyar liberalistát leginkább az immorális, félanarchista hülyével lehet azonosítani.
Persze hogy sokan vannak, ész nem kell hozzá, meg más sem nagyon, talán csak kicsit jobb életkörülmények, mint amit megérdemelnének... viszont kényelmes.

Freddy a Krüger 2013.09.07. 08:38:19

@Igényes:
Én egy dolgot nézek ki belőle: hogyan tudja a zsebét még jobban megtömni.

Igényes 2013.09.07. 08:39:04

@Freddy a Krüger: Jó neki. Bezzeg én nem tudom. :(

hot-spot (törölt) 2013.09.07. 08:41:26

@Igényes: Igényes más láttam a WC mellé szarni,de romát még nem.

Igényes 2013.09.07. 08:54:49

@hot-spot: Na ez az, amin el kellene gondolkodni. Hogy ki is az a "ti".
A másik kérdésben nem tudok nyilatkozni, nem kísérem figyelemmel mások ürítési szokásait.

Shopping 2013.09.07. 09:00:46

Na jó akkor legyen úgy, hogy a 8. és 9. Kerületben, meg a Borsodi iskolákban legyen rendőr, máshol meg ne.

Így mindenkinek igaza van...

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.07. 09:41:50

Sajnos nincs igazad. A gyerekek bűnözők. Me dugd fejedet a homokba. Egy gyerek olyan kegyetlenségre képes, amire kevés felnőtt. Ez közismert tény. A szocializáció egyik célja a kis vadember megszelídítése.

Karipapa01 2013.09.07. 09:53:37

Kedves Dorosz Úr! Ön a blogában ezt a bejegyzést tette: "Az iskoláknak normális oktatási rendszerre, támogatásra, nem rendőrökre van szükségük."

Feltételezve, hogy holnaptól az iskolák a jelenlegi támogatás százszorosát kapnák, Ön szerint ettől kezdve megoldódnának az agresszív tanulók problémái. Azoké a gyerekeké, akiket otthon erre nevelnek? Akiknél a szülői példa az agresszivitás, törvényszegés és fegyelmezetlenség? Mit tudna tenni az iskola, a tanár anélkül, hogy a gyerek "jogaiba" gázolna? Egy-két ötletet, ha volna szíves, mivel ez a posztból kimaradt.

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2013.09.07. 10:34:51

@Igényes: ezzel nekem egyetlen bajom van, hogy én sokkal inkább érzem magam liberálisnak mint bármi másnak, de pont az az "essünk át a ló túloldalára" kettős mérce kiveri a biztosítékot. A liberalizmusnak nem arról kellene szólnia, hogy bárki bármit megtehet mert mindenhez joga van, hanem arról, bárki bármit megtehet ami nem sérti a másik szabadsághoz, biztonsághoz, emberi méltósághoz, vagyonhoz kapcsolódó jogait. És ugye ez a csoport pont ezt veszi semmibe, nem öt éve, hanem inkább ötven. Ezután integrációról legfeljebb olyan szinten érdemes gondolkodni, hogy megadni nekik ugyanazokat (nem többet!) a lehetőségeket amiket mindenki más megkap, aztán ha nem él vele viszon'látás. Esetleg a még ártatlan (bár sajnos itt már a hat éves első osztályos lelke is brutálisan szennyezett sokszor) gyereket kiszakítani a bűnöző családból, de ez meg megint emberi jogokat sért, csak úgy megoldható, ha tényleg bűnöző a család, lecsukni mindet. Végülis, ha stadionok helyett önnfentartó börtönök épülnének... na de befejezem az álmodozást. :D

dzsadzsarblinx 2013.09.07. 14:28:45

@fordán tamás: Hol írtam, hogy diktatúra van?

"a múlt vörös csontvázai ott rohadnak ma is a parlamentben, csak a szegfű- és narancsillatú légfrissítő miatt nem érzik az emberek a dögszagot..."

Ez viszont jó!!!