Miért nincs Fidesz-Magyarország?

Dorosz Dávid

2014
01/06

Egy nagyon nehéz esztendőt hagytunk magunk mögött, és egy reményekben gazdagnak nézünk elébe. Mert hiába hiszi a Fidesz, hogy gyarmattá teheti a hazánkat, Magyarország nem Orbáné.

 

Terkephu1.jpg

A karácsonyi napok után gondolkoztam, hogy Balog Zoltán megalázó Hiltonba cipelt „szegénykarácsonya”, esetleg Pócs János újabb Vállalhatatlanság díjas akciója kapcsán osszam meg veletek gondolataimat (előbbiek kapcsán megtette Rebeka és Tímea), vagy éppen egy jót nevessünk azon, ahogy a kövéri bandérium egyszerűen szavakat nem találó módon bohóckodik (2014-ben megemelt költségvetési támogatással), de esetleg arról is érdemes lenne beszélni, hogy beszerzésekben gazdag volt a Közgép karácsonya. Tulajdonképpen ezek így együtt jellemzik a Fidesz-Magyarország 2013-as évét.

Ami azt illeti, nem különösebben kedvelem a Fidesz-Magyarország kifejezést. Értem, mire gondolnak a kifejezés használói, többek között mindarra az üzemi szinten zajló, szellemi átalakításra, arra az új Magyarország kreálásra, amelynek olyan lábai vannak, mint a közmunkaalapú gazdaság; az elszegényedés; hajléktalanok tarlósi-fideszes üldözése; Kerényi Imre és Fekete György-féle kultúrpápák szellemi roncsolása; NAV-botrány elöl ugrándozó kormányzó pártok; nőket lassan már-már másodrendű polgárnak sem, hanem sokkal inkább tényleg a „férfi oldalbordájának” gondoló KDNP-s politikusimitátorok; a gyermekeket és pedagógusokat orwelli világgal fenyegető Hoffmann Rózsák; lakótelepeket elsüllyedni hagyó, családokat üvegstadionokkal ijesztegető Kósa Lajosok; nyitott, a fiatalok erejét, ötletgazdaságát és kreatív energiáit figyelmen kívül hagyó, az idegenre, a másra, az újra bamba szemekkel, majd pedig „nemnemsoha” mentalitással válaszoló kétharmad; szervilis, a lazaságtól és a pozíciótól reflexiót vesztett egykori Nézőpont-elemző, most kreatív-jobboldali; G. Fodor Gábor-féle üldözési mánia és orbáni férfiasságot magasztosító politikai „gondolkodás”; beteges rezsihazugsági vágy; Bayer Zsolt, twitter Deutsch és Echo TV-féle televíziónyi áltájékoztatás, ésatöbbi.

Szóval, értem, hogy miért használják, használjuk a Fidesz-Magyarország kifejezést. Értem, de talán lehetünk annyira büszkék egymásra, a hazánkra és hazaszeretetünkre, hogy nem hagyjuk felcímkézni otthonunkat ezzel a keresztapa-szervezettel. Tény, hogy a kétharmad pár ura – mert a többségének fogalma nincs, mit szavaz meg, legendás az, ahogyan kamerák elöl futni tudnak – olyanná akarja tenni Magyarországot, amely a leginkább tetszik a jó adag frusztrációt felhalmozó politikusi lényüknek.

Fontos! Ehelyütt nem a jobboldal szavazóiról beszélek, akik jelentős része éppúgy szájtátva nézi azt, ahogyan az énekes, akit épp hogy visszahoztak az UFO-k, immár a Békemenet élén sétál Európa ellen uniós forrásokból felújított épületek állványai alatt, uniós támogatásból indított vállalkozások üzletei előtt.

A jobboldal szavazóinak – soha nem szabad elfelejteni, honfitársink, barátaink, rokonaink – éppúgy az arcukra van írva a döbbenttől vegyes elhatárolódás, amikor kormánypárti honatya azt mondja nőknek, hogy ha talán megszülték volna azt a pár gyereket, amit előír nekik a Fidesz-KDNP, akkor talán nem indult volna el a férfi tenyere verésre. Nyilván több százezer ember van a jobboldalon, akik megkérdezik beszélgetőtársuktól: kinek, minek stadion Felcsútra? Miért töröltek 33 ezer céget 2013-ban? Hova tűnt a kedvenc boltom, miért lett CBA? Miért a jobboldali polgármesterek asztali társaságai vezetnek vidéken trafikokat? Miért templomban tartanak évnyitókat? Miért nem érkezett meg a tankönyv, és mit keres benne szélsőséges író? Miért van szükség arra, hogy a közszolgálati tévé nem csak hogy pártos legyen, hanem hogy lassan már Philip-aforizmái lépjenek az esti mese helyére is? Nem csak a baloldaliak, hanem a jobboldaliak is úgy gondolják: jobb lenne az élet Magyarországon, nem pedig a Fidesz-Magyarországon.

És ezért is lehet csak egy fordulat az utóbbi, nem pedig realitás. Ezért és ezzel kell számolnunk ebben a kevesebb, mint 100 napban. Az emberek egy nyugodt, békére épülő hazában akarnak érni. Mindig lesznek különbözőségek, mindig lesz olyan, hogy egyes kérdésekben nem értünk egyet – még szép –, de bizonyos dolgokban egyet kell érteni jobb- és baloldalinak egyaránt. Hogy miben, az mindenki töltse fel maga gondolatokkal. Nem vitás a jog- és szociális biztonság kérdése – ennek helyreállításával kezdünk – de ezek mellett számos olyan dolog van, amiben meg kell egyeznünk. Egymással. Nem Orbánnal és a kis Orbánokkal, hanem egymással.

Mert nincs olyan, hogy Fidesz-Magyarország, amelynek fővárosa Felcsút lenne. Magyarország van, amelynek fővárosa Budapest, egy ország, amelynek városai, települései közösek a hazaszeretetben, továbbá a béke és biztonság utáni vágyban. A politikának pedig arra kell törekednie, hogy mindezeknek eleget tegyen. Ezért hoztuk létre majdnem egy éve a Párbeszéd Magyarországot, ezért jött létre az Együtt-PM szövetség és ezért van kevesebb, mint 100 napja az Orbán-Simicska Magyarország-kisajátító projektnek. Őket nem az UFO-k fogják elrabolni, viszont tavasz után lesz idejük azokon is mélázni.

Ha tetszett a cikk, csatlakozz Dorosz Dávid Facebook-oldalához!

87 komment

Címkék: demokrácia Fidesz EU PM

A bejegyzés trackback címe:

https://doroszdavid.blog.hu/api/trackback/id/tr15737873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herbert Norman Schwarzkopf, Jr. 2014.01.07. 01:41:07

Számolod már a napokat, dávidka? Már csak néhány hónap, és vége a képviselői pályafutásodnak...

ezso1 2014.01.07. 02:26:31

Dávid! Csillagom!
Magyarország nem a fideszé, de nem is izraelé, ahogy a fajtád szeretné. (a főnevek direkt kisbetűvel)

A fideszt sem nevezném jobboldalinak, hiszen egy gyűjtő párt, akik mindenkit akit lehetett magukba olvasztottak, vagy elsöpörtek.
Lásd Kisgazda párt, Kereszténydemokraták, stb.
A fidesz vezetői pedig elmebeteg és/vagy köztörvényes bűnözők gyülekezete!

Nevetni fog, de a legtöbb becsületesség és szociális érzékenység, a tényleg jobb oldali Jobbikban van.

Az a baj, hogy ez sem a fidesznek, sem önöknek nincs ínyére. Igyekeznek is beállítani mindenféle fasisztának őket.
Persze, mint mindenhol itt is vannak szélsőségesek, de ez egyáltalán nem általános.

Talán olvasta Moldova György: Bűn az élet című, 1986-os könyvét.
Akkor, abban a bizonyos "átkosban" le lehetett írni azt a szót, hogy "cigánybűnözés", sőt a rendőrségnek külön cigány bűnözés elleni alosztálya volt, Tonhauser László vezetésével.
Most mi van? Ha cigány ellen követnek el valamit, az mindkét oldali médiában harsogják a hírekben, de ha cigány, vagy zsidó származású az bűnös, arról mélyen kussolnak.
Szóval a fidesz és az úgynevezett baloldal + liberálisok egykutya.

Az a legnagyobb baj, hogy a választásokra nincs alternatíva, csak megint a kisebbik rosszra próbál az ember szavazni. Ez a szomorú.

Mielőtt megvádolna bárki, nem vagyok jobbikos, csak egy egyszerű ember - úgy hiszem fejlett igazság érzékkel - aki sajnos ebbe a kilátástalan országba született...

tavolirokon 2014.01.07. 03:21:36

Ez egy post? Nicolas Cage es Sas Jozsef arckepenek osszemontirozasaval?
De igen, pont ez kell a nepnek. Azt halljak a Fidesztol, amit hallani akarnak. Telitalalt a rezsialamizsna, plane mas penzebol. Az osszes bankellenes, kulfoldellenes handabanda. A zsidozas, ciganyozas, buzizas. A polgarikorosdi, az alairasgyujtes, a bekemenetles, a mindenki irjon meg me'g egy flekket. Ovek a TV, a papok, a kulturharc, a csapbol is ok folynak. Az egysegsugaru juzer soha nem talalkozik ellenvelmennyel, kritikaval, a valasztasi gyozelem garantalt.
Megis, mi kell meg ahoz, hogy ovek legyen az orszag?

Igen, vannak es lesznek is hoborgok, de egyreszt nagyreszt elkoltoznek, masreszt pedig a letezesuk legitimalja a rendszert: a hoborges a szolasszabadsag, maga a demokracia.

Szembefőtt 2014.01.07. 04:38:19

Minden tiszteletem azoké a politikusoké,akik ebben az elmúlt 4 nagyon abszurd évben megvívták a szélmalom harcukat ezekkel a gazemberekkel.Igaz,hogy volt már itt lopás meg korrupció előttük is,de hogy mégegy olyan párt,aminek tagjai rablóként ennyire pofátlanul játszák a pandúrt,nincs mégegy az biztos.Egy normális államban ennek a töredékét sem tűrik el az emberek,itt meg vannak,akik tapsikolnak ehhez az egészhez.Remélhetőleg egyre kevesebben.Tudom,hogy a felmérések nem ezt mutatják,de az nem jelent semmit.Ne hagyjuk,hogy megtévesszenek minket!Csak ránk akarnak ijeszteni,mert gyengék,mert félnek.Ma egy politikus megtehet mindent következmények nélkül.Ezekkel meg nagyon elszaladt a ló.Jöjjenek bárkik a helyükre,akik tudják,hogy hol a határ.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.01.07. 05:40:39

azert nincs mert demokraciaban akinek a jeloltje nem nyer a valasztason az tiszteletben tartja a tobbseg akaratat.

Magyarorszagon azert nincs demokracia mert nincsenek demokratak, mint pl a poszt szerzoje.

Ha valtozast akar akkor majd elmegy szavazni es a tobbseg altal megvalasztott kormany fog kormanyozni.

Akar tetszik, akar nem.

Nem duzzogni kell hanem beallni a tobbseg akarata moge.

magyar ember teli szájjal 2014.01.07. 06:19:57

És miért jön vissza Fletó? Ez a kérdéss mi tha lemaradt volna.

megamedve 2014.01.07. 06:21:48

Ez az ország már beszopta.
Aki még elég fiatal, annak még van esélye egy jobb életre. Máshol, ha van annyira tökös, hogy lelép.

doominogame · http://www.doominogame.com 2014.01.07. 06:26:29

Sajnos ez csak egy vágy-írás.
Mert csak azt fejezi ki, hogy miben reménykedik a szerző, miközben tényleg vannak fidesz-hívők és orbán imádók. Rengetegen. Akiknek nem számítanak a tények, a politikai és gazdasági elemzések. Mert orbán azt mondta és rezsicsökkentés. Mert sajnos úgy áll az ország, hogy évi 20.000 ezer forinttal meg lehet venni az embereknek az agyát. És van CBA meg közgép és harc.
Az emberek hihetetlen buták és primitívek. Ez van.

torró 2014.01.07. 06:31:12

Kedves poszt író! Ne hagyja, hogy az álmai gyötörjék.Az már nem kérdés hogyan kormányoz a FIDESZ.Mi az övé és mi nem.A kérdés, hogy van e olyan komoly ellenzék és apparátusa, akikre nyugodtan rá lehetne bízni az országot! Hogy tetszett mondani? Na ugye!

midnight coder 2014.01.07. 07:04:33

Gyerekek, ébredjetek már fel! Nem Orbán-Magyarország van, hanem egy olyan Magyarország, ahol Orbánnak van 2/3-a, és az lesz a következő ciklusban is. És nem azért, ahogy azt a liberósok láttatni szeretnék, hogy itt tele van az ország odaadó primitív hívekkel, hanem azért mert az átlagpolgár pontosan látja, hogy Orbánék kormányképesek, az ellenzék meg nem. Pont.

A baloldal 4 év után sem jutott túl azon hogy PatásOrbán, esetleg Felcsúti Törpecigány (éljen a PC!), és semmi épeszű ötletet nem tudtak eddig felmutatni, hogy ők hogyan is vezetnék ki az országot a szarból ha hatalomra kerülnének. Mint ahogy az előző két ciklusban is leginkább a belevezetésben jeleskedtek, lásd 2002 és a 2008-as válság közötti gazdasági és politikai teljesítményünk, különös tekintettel a válság előtti fél év GDP növekedésére, összevetve ugyanezt Pl. a szlovákokkal.

Az is érdekes továbbá, hogy a magát balnak nevező oldal vezetői általában messze kimerítik a tőkés fogalmát - ami azért vicces, mert kb. úgy néz ki mintha az egerek miniszterelnöke egy macska lenne.

felcsutisuttyo 2014.01.07. 07:15:11

AZ ÖSSZES FIDESZ BANDITÁT ÉS SEGGNYALÓIT ROMÁNIA FELÉ EL KELL KEZDENI KIZAVARNI...MENJENEK ODA..ÉS BOLDOGÍTSÁK AZ OTTANI SZÉKELYEKET, ROMÁNUL MAGYARUL RÖFÖGŐKET ÉS LEGYEN ROMÁNIA FIDESZ ORSZÁG...

­DezInf 2014.01.07. 07:21:40

Szevasz majom !

Pár hét és vége a jól fizetett semmittevésednek.

Fikázásra szakosodtál, és arra hogy a munkanélküliségi ráta megduplázóival, az ország eladósítóival, ellenzékieket beazonosíthatatlan karhatalmistákkal veretű elkúrókkal szövetkezz a hatalom érdekébe.

Nem kérünk belőletek !

SOHA TÖBBET MSZP DIKTATÚRÁT !

torró 2014.01.07. 07:26:16

@felcsutisuttyo:
Basszus én a helyedben, már lehánytam volna magam. Te magadtól vagy ilyen, vagy valami bunyó hagyatéka?:)))

betütészta 2014.01.07. 07:40:01

Mint a fentiekből látszik Mo.-n rendkívül sok a szellemi kiskorú.
Ezekre épít és építhet a Fidesz.
A jövŐ?
-40 évnyi fideszuralom.
-Focistadion igen, foci nem.
-Orbán kancellár.

DezInf 2014.01.07. 07:51:12

@­DezInf:

Na mizu nicktolvaj?

Saját neveden nem mersz naffijú lenni?

Merd már magad felvállalni szerencsétlen fidextoprongy:))))

Nagyon szeretsz más bőrébe bújni te kis ferdehajlamú szellemharcos:D

A lopott nickeken való hozzászólásokért is fizet a futtatód?

A nicktolvajok is jobban tejjesítenek!!!!

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.01.07. 07:51:48

"Miért nincs Fidesz-Magyarország?"

A gond az, hogy van.

Mi értelme van a tényeket letagadni? Jobb lesz ettől?

DezInf 2014.01.07. 07:53:12

@visszakettopadlogaz:

Memóriazavar megvan?

2002-2010

Akkor most hogy is van az amit állítasz?

Ez a vonat már elment :)))))

Hannibal ante portas 2014.01.07. 08:18:16

Ezek az idióta posztok csak arra jók - de arra nagyon, hogy tovább növeljék a Fidesz népszerűségét. Párbeszédképtelenek vagytok, Dávid. A saját kis ócska pecsenyétek sütögetésén kívül máshoz nem értetek.

kohn-orsós-munteanu-francois 2014.01.07. 08:19:45

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.:

te viszont utána is maradsz az aki voltál
egy szánalmas fasszopó féreg

inebhedj - szerintem 2014.01.07. 08:33:19

Miért baj az, hogy templomban tartanak évnyitót?

Ha már egyszer tartanak évnyitót, miért ne lehetne templomban tartani, ha Isten szolgái szerint Isten házát nem sérti az ügy?

Na persze az már sokkal jogosabb kérdés lenne, hogy mi a fészkes fenének tartanak évnyitókat meg évzárókat egyáltalán, milyen súlyos memóriazavar kényszeríti rá az emberekre, hogy olyas és rendkívül felesleges dolgokra fecséreljék el saját és mások energiáit, amit önnön maguk is gyűlöltek áldozatkorukban?

Old Shatterhand is Dead 2014.01.07. 09:17:57

kedves Dávid, sajnos nincs igazad. Magyarország már teljesen orbáné. hogy mi kellett hozzá?
2010-ben kellett a kétharmad, amit ezúton szeretnék megköszönni annak a naiv, de mostanság már észhez tért kb 1 millió fasznak, akik mindent elhittek ennek a szélhámosnak és bandájának.

a kétharmad birtokában ez a felcsúti csipolla, csak simán egyszerűen legyalulta az országot, valóra váltva minden "rettegő" (itt semi más nem történt, mint amit debreczeniék korábban megírtak, hogy történni fog) legsötétebb jóslatait.

átalakította a választási törvényt, összedobott egy tákolmányt, lebontotta a demokratikus intézményrendszert, és késlekedés nélkül hozzálátott Magyarország gazdasági lenyúlásához, melynek mértéke még a legoptimistább verziók szerint is tízezer milliárdokban mérhető. de ami a legaggasztóbb, tette ezt annak a másfélmillió kibaszott ütnivaló kretén hangos támogatásával, akik még 2014-ben is vannak legalább ennyien, na ők a fidesz szavazók.
az új választási törvénnyel a szinte teljes médiapiac bekebelezésével, (soha egy politikai pártnak nem volt akkora befolyása, a médiára, mint a fidesznek van most) a folyamatos hazug, de direkt az őket imádó segghülye fidesz szavazók mozgósítására megírt, de egyébként buta átlátható propagandával, a béna ellenzékkel, most 2014-ben kebelezi be ezt az országot az elkövetkezendő 20 évre.
de ha már szóba került az ellenzék, kedves Dávid nyomj egy nagy puszit az schiffer arcára, aki még mindig gyurcsány=bajnai=orbán háromszögben él, miközben azt sem veszi észre, hogy már az a levegő is nyerges zsoltté, amit beszív.
nélküle nem lehetne ilyen áttörő orbán sikere, ezúton is küldenék neki egy kibaszott nagy faszkorbácsot.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.01.07. 09:20:30

mi is volt a célja annak a posztnak? Mert a mondanivalót nem sikerült megtalálni, pedig eskü kerestem.

Tüntess az orbáni diktatúra és simli ellen! 2014.01.07. 09:24:58

Van egy újságom azoknak, akik folyton azzal a baromsággal jönnek, hogy CSAK az a magyar, aki egyben Fideszes orbánista is! Magyar vagyok (legalábbis 5 generációra visszanézve), keresztény, katolikus és eközben piszkosul rühellem Orbán rendszerét meg az egész mutyizó Fideszes bandát! Még annyit: egyetlen felmenőm sem volt kommunista. Na most akkor mi van? Mert hogy bizony van ilyen kategória is. Olyan, aki nem zsidó, nem kommunista, nem külföldi ám mégis ellenzéki. Biztos nehéz lehet a fidesznyikeknek ezt megemészteni, de ez van! Meg az, hogy sokan vagyunk ilyenek. Mi a büdös életben nem fogjuk éltetni Orbánt! Hogy miért nem? Mert egy csaló, igazságtalan, kirekesztő és egyetlen ember akaratának mindent alárendelő rendszert épített fel, visszataszító módon kihasználva az embereket! Azért. No meg mert kizsigerelte az országot, miközben pofátlanul meggazdagította a haverokat. És mit adott eközben? Nemzeti szólamokat, nagymagyar-turul-nemzeti-hazacsakegyvan-mindenkimásellenség baromságot. És az emberek fele bekajálja! Mint a huzat. Hát ezért utálom Orbán Viktort, és ezért nem fogok soha a büdös életbe rá szavazni! Pedig magyar vagyok. És szeretem a hazám. Nem azt a hazát, amivé ez az orbánista csürhe tette Magyarországot, hanem azt a hazát, amilyen valójában lehetne. Amilyennek én szeretném látni. Egy másokat elfogadó, szabad levegőjű, élhető, szerethető hazát, ahol az emberek éppúgy seggberúgják és elzavarják azokat a diktátorokat, akik kommunisták, mint azokat, akik szélsőjobbos populisták. Mint amilyen Orbán. Egy ravaszkodó, csavaros eszű jogász seggdugasz, aki mindig jól érzi, hogy mikor mit kell mondania a tömegeknek.

Ezeket el kell zavarni mindenáron, sógor, koma, jóbarát menjél szavazni!

Lovag Mihály 2014.01.07. 09:31:29

@Soha többé kétharmadot, ezért kell menned szavazni: senkit nem érdekel a coming out-od. kb annyira nehéz bármit is megérteni a "fidesznyikeknek", mint nektek, h a kutya se kíváncsi rátok. először ezt a kisebbségi komplexusodat tedd magadban helyre.

Morrancs 2014.01.07. 09:34:44

Tartok tőle, hogy az országban még mindig több az olyan ember, aki gyűlölködni akar, és azt szeretné hogy legyenek itt olyanok, akiket származásuk, nemük, vagy éppen életkoruk miatt kevesebbnek tartanak, mert ő maga egyéb tulajdonságaiban olyan kevés, hogy csak így tud egyesek fölé emelkedni.
A FIDESZ gépezetet ez működteti. Azok a szavazók, akik attól érzi magukat többnek, hogy ehhez az erőszakos, nagyképű, elnyomó politikához csatlakoznak.
Kár.

LallyPop 2014.01.07. 09:40:42

foradal mat+ nemálunkösz e a gyurrcsányival...:))))

Emmanuel Goldstein 2014.01.07. 09:45:12

csakafidesz
vagy az ellenzék
riasztó perspektíva :)

ekat 2014.01.07. 09:57:02

@Morrancs: Teljesen igazad van, szerintem is ez itthon az alapprobléma... Túl sok az egysejtű, akinek muszáj valakit lenézni, és összeesküvéselméletekkel a firnyákosságát bizonyítani. :(

♔batyu♔ 2014.01.07. 09:59:34

Inkább Felcsút Orbánnal mint te Izraellel.

2014.01.07. 10:05:34

Elnézve a szánalmas ellenzéket én arra gondolok ezeknek semmi joguk beülni a Parlamentbe. Magukat többtucatszor lejárató, össze vissza hazudozó söpredék a mai ellenzék, meg az őket támogató médiaslep. Ezeket nem érdekli az ország, a magyar emberek sorsa, csak a saját alantas céljaikért kavarnak.

Emmanuel Goldstein 2014.01.07. 10:06:20

@♔batyu♔: nem tökmind1? sertéshízlaldád van, azért aggócc?

Observator 2014.01.07. 10:08:57

@Szembefőtt:

"Minden tiszteletem azoké a politikusoké,akik ebben az elmúlt 4 nagyon abszurd évben megvívták a szélmalom harcukat ezekkel a gazemberekkel."

Mármint Doroszszal, meg a többi filléreken vett ex-LMP-s politikai prostituálttal? Nem kellett ezekkel ugyan semmit harcolni, megcsinálták a bohócot magukból, a nagy "korszakváltásból" az lett, hogy mára a bejutás szélén egyensúlyozik az egész Bajnai-project. A PM meg még azon belül is, mint hangya faszán a pörsenés.

nnnnnnnn 2014.01.07. 10:29:26

örömmel tölt el mikor arra gondolok, hogy a választások után már te se leszel a parlamentben.

ursus artos 2014.01.07. 10:45:05

"Mert hiába hiszi a Fidesz, hogy gyarmattá teheti a hazánkat, "
De nem hiszi...
Mégis, ezeket honnan szopjátok ki???

bgp 2014.01.07. 10:55:54

@midnight coder: A magát jobboldalinak nevező meg inkább kommunista :D

Sztavrosz_ (törölt) 2014.01.07. 10:57:34

@Lindalinda: Ki ígért névreszóló nyugdíjszámlát a megtakarításom ellenében?

nemecsek ernő áruló 2014.01.07. 11:02:06

Elég végignézni a komment folyamon, hogy lássuk: de bizony van fidesz-magyarország. Felesleges álmodozás azt hinni, hogy nincs. És amíg nem hagyjuk, hogy a fidesz fantazmagóriája rájuk omoljon, addig lesz is.

nemecsek ernő áruló 2014.01.07. 11:02:42

@$$$=$$$: Mert olyat ír, ami neked nem tetszik. Tipikus bolsevista hozzáállás, köszönjük.

Lencsés István 2014.01.07. 11:10:09

" .... Miért nincs Fidesz-Magyarország? .... " .

Van , mivel csak az a MAGYAR aki fideszes .

Jhonnyq 2014.01.07. 11:15:50

Pedig tavasszal vége lesz ennek a 4 éves uszításnak,rablásnak,elnyomásnak,hazudozásnak és a 3. bukta után remélem eltakarodik Orbán.
Persze lesz majd kukagyújtogatás,meg hídfoglalás megint.
Orbán és a fidesz(kisbetű) a legkártékonyabb ebben az országban már vagy 10 éve.
Hányinger ez a banda.

Jhonnyq 2014.01.07. 11:21:41

@Lencsés István:
A te ocsmány képeddel kéne telepakolni a fidesz óriásplakátjait pityuka.
Te vagy a minta példa arra,hogy milyen gyerek születik,ha valakinek orbán az apja és az ostobaság az anyja.
Ja és nem fáraszd magad ezzel-
Nem vagyok pityuka és ezen a blogon többet nem válaszolok neked baromsággal.
Bla,Bla,bla....
Unalmas mint orbán.

felucca 2014.01.07. 11:32:16

@Lencsés István: Kedves Lencsés István, lófasz a seggedbe! Híve vagyok a kulturált kommunikációnak, de az ilyen barom kommenttől elvesztem a fejem, elnézést. Hülye focidrukker, háromgrammos aggyal.

DR. Smit Pal 2014.01.07. 11:41:06

"Magyarország nem Orbáné. "

A valasztas torvenyes volt, tehet az orszag az ove, es jol is van ez igy. Remelhetoleg a kovetkezo 20-30 evben is igy marad.

Jenyei 2014.01.07. 12:02:42

@ezso1: Jé, te követed a zsidó származású bűnelkövetők számát? Rendes munkád nincs? vagy munka után, hobbiból vizslatod a farkukat? Hogy mekkora barmok írnak ide...

Emmanuel Goldstein 2014.01.07. 12:14:04

@Lencsés István: trollkodásod mélypontja ez, drága barátom :)

Lencsés István 2014.01.07. 12:52:37

@Jhonnyq: A rólam kialakított véleményed nem érdekel , mert hazugság . Nem vagyok " .... pityuka .... " , azaz tanulj meg olvasni , meg írni is , mert a FIDESZ nagy kezdőbetű . Nekem nem az ORBÁN az apám ( Ja és ORBÁN is nagy kezdőbetű . )

@felucca: A kommentem nem baromság hanem tény , az hogy ez téged zavar az nem az én bajom . :) ;) :D Az a hülye aki mondja . A rólam kialakított véleményed nem érdekel , mert hazugság . Ilyen nincs , hogy " .... foci .... " . Labdarúgás van . A rövidítés szint alatti .

@Emmanuel Goldstein: Mondatkezdés nagybetű . Nem trollkodom , tényt közlök . :) ;) :D Nem vagy a barátom .

Bogyó 2 2014.01.07. 12:57:22

@ezso1: "Mielőtt megvádolna bárki, nem vagyok jobbikos"

Hát persze. Leírnád akkor azt is miért nem?

Bogyó 2 2014.01.07. 13:04:48

@visszakettopadlogaz: "Nem duzzogni kell hanem beallni a tobbseg akarata moge."

Csak nehéz úgy nem duzzogni, ha azt látod, hogy a "többség" akarata korrupciós jellegű érdekeltségek, függésbe kényszerítések, demagógia, féligazságok és a teljes igazság elhazudozása, a média majdnem teljes körű kisajátítása, egyfajta orwelli világ kialakítása mentén megy végbe. Nincsenek egyenlő esélyek a politikai vélemények eljuttatására a választópolgárokhoz.
Minden bizonnyal Sztálint se verte volna le senki szavazásnál, s Putyint meg Lukasenkót is mindig megválasztják. Szaddám is 90 %-kokkal nyert. Akkor ott most demokrácia volt és van? Tudjuk, hogy nem, a demokráciához sokkal több annál, mint a többség szavazata alapján kiválasztódott politikai vezetés.

bioLarzen 2014.01.07. 13:06:59

@doominogame: Nagyjából pontosan ezt akartam írni.

Sajnos, a jól fanatizálható, és ezáltal mobilizálható választói rétegek a másik térfélen vannak. Ők azok, akiket jelszavakkal, látványos álmegoldásokkal és lózungokkal fel lehet tüzelni - és van is olyan ember a hídon, aki ezt meg tudja tenni. A "mi" oldalunkon sem ilyen tömeg nincs, sem ilyen vezető. Nem vagyunk kint az utcán, csak itt a neten, alig olvasott blogok kommentjeiben ütjük a rendszert -ezzel pedig semmit nem érünk el, max belelovalljuk maguunkat abba, hogy sokan vagyunk és ezért tényező vagyunk. Aztán a közvéleménykutatások megmutatják, hogy ez mennyire nincs így. Mert azt azért ne feltételezzük már, hogy minden egyes közvkut hamis.

sajnos, egy végtelenségig apatikussá vált tömeggel nem lehet "forradalmat" csinálni. Nem lehet őket kivinni a térre, nem lehet őket - minket - feltüzelni, és tömegestül a szavazóhelyiségekbe "vinni" majd tavasszal.

Ennek nyilván sok oka van. De következménye egy lesz...

bio

bioLarzen 2014.01.07. 13:08:37

@DR. Smit Pal: Jé, a választásokon tulajdonost választottunk az országnak?

Ezt nem is tudtam...

bio

UI: a nickedből nem tudom eldönteni, hogy az szarkazmus akar lenni, vagy komoly...

Bogyó 2 2014.01.07. 13:09:45

@­DezInf: Na, persze. Marha nagy diktatúra lehetett, ha simán kétharmaddal legyőzhette az ellenzék. Szoktál ilyesmiken gondolkodni?

Az eladósítást, munkanélküliséget meg talán hagyjuk, a 3 hónapos munkanélküli járadék, a 47 ezres közmunkabér és 20 napos szabadság világában. Ilyen áron könnyű jobb mutatókat elérni, előtte meg hisztizni a 300 Ft-os vizitdíjon.

Bogyó 2 2014.01.07. 13:11:09

@Hannibal ante portas: De a Fidesz ebben is jobban teljesít.

Bogyó 2 2014.01.07. 13:15:49

@ursus artos: ""Mert hiába hiszi a Fidesz, hogy gyarmattá teheti a hazánkat, "
De nem hiszi..."

Igen, nem hiszi, hanem tudja. A csúnya külföldi munkaadókat lecserélik hazai fideszes rabszolgatartókra, s ezt egyfajta szabadságharcként állítják be. Mi meg azt látjuk, hogy az eddigi versenyhelyzetek monpóliummá alakulnak. Nem biztos, hogy jó volt a gazdaságilag erősebb külföldi erősebb helyzetét hagyni teljesen érvényesülni. De a hazai ugyanolyan kizsákmányoló, de még pénze és esze sincs fidesztulajokat meg jogszabályokkal (hiszen másuk sincs) megvédeni a fogyasztók javát szolgáló versenytől, még rosszabb helyzet.

LallyPop 2014.01.07. 13:19:47

@Bogyó 2: mit érdekel ez téged? a másik oldal korrupciója sem érdekelte a kisembereket, csak azért voltak pipák miatta mert mellette államcsődbe került az ország.

amit a paraszt fizet meg

Bogyó 2 2014.01.07. 13:20:22

@Lencsés István: Szerinted. Igazi antidemokrata, bolsevik gondolkodásmód.
Gondolom nagyon szomorú lehettél amikor '89-ben többpártrendszert akartak,s boldoggá tesz, ha visszatérünk az egypártrendszerhez. Tolerancia, pluralizmus, sokszínűség, demokrácia, hatalmi ágak egyensúlya, korlátok. Ezek ugye szitokszavak?

Lencsés István 2014.01.07. 13:26:49

@Bogyó 2: Nem szerintem , ez a tény . A FIDESZ nevében benne van a demokrata , tehát alapból nem antidemokrata , szóval fosva hazudsz , és ez szánalmas , igaz vicces is , mert én már sírva röhögök . :) ;) :D :D :D + :D Bolsevikok már nincsenek MAGYARORSZÁG - on pláne , nem a FIDESZ - ben és támogatói között , szóval elvagy tájolva jó pár évvel . 89 - ben biztos szomorú voltam valami miatt , hisz két éves voltam . A rövidítés szint alatti . Nem lesz 1 párt rendszer , de nem kell olyan baloldal amely eladta az országot , meg másik olyan jobb oldali párt sem kell , aki abból él , akiket utál . Demokrácia miért lenne szitokszó ? :O Nem hazudozhatnál név nélkül , ha az lenne .... A sokszínű nem egyenlő a rablással , lásd 2002 - 2010 .... Korlátok ne is legyenek , mert az nem kell .

Bogyó 2 2014.01.07. 13:31:00

@LallyPop: Egyrészt igenis érdekelte a kisembereket, másrészt meg a valódi kisemberek semmivel se érzékeltek jobban államcsődhelyzetet mint ma. Mitől van egy kisember számára kevésbé csőd? Mert ezt mondják a Tv-ben? Őt pont a makrogazdasági adatok hagyják hidegen. Az nem úgy volt, hogy 2009-ben kóbor kutyákat ettek az emberek éhségükben, ma meg étterembe járnak. Az egyszerű pl közmunkások a nyugdíjuktól megfosztottak, illetve az előző rendszer kegyeltjei rosszabbul élnek. Az átlag dolgozó ember, aki nem lekötelezetti pozícióban van, lényegében hasonlóan mint akkor. Kormányhivatali meg járási hivatali, tankerületi tisztségviselők persze jobban, s még ők is csak az aprópénzt kapják a valódi haszonélvezőkhöz képest, akik az üzleti életben mozgó pénzek átterelése révén, monopolhelyzetek megteremtésével jutottak zsíros falatokhoz.

Mit érdekel engem? Talán azért, mert nem hagy hidegen a gátlástalan tisztességtelenség, talán mert fontosnak tartom a hazám sorsát. Ilyen apróságok.

Bogyó 2 2014.01.07. 13:35:26

@DR. Smit Pal: Hogyhogy törvényes volt a választás? Egy szemkilövős diktatúrában? Na, de ilyet! Jó lenne most már eldönteni!

És miért csak 20-30 évig akarsz egypártrendszert? Egy igazi demokrata ezt örökre így kívánná, s lehetőleg ugyanazzal a vezérrel, illetve utódaival.Szerintem kár is lenne ezzel a választással is bíbelődni, úgyis ezt akarjuk mind, hiszen ki akarhatna itt bárki is mást mint amit megengednek nekünk, hogy akarjunk?

LallyPop 2014.01.07. 13:40:55

@Bogyó 2: 'Mit érdekel engem? Talán azért, mert nem hagy hidegen a gátlástalan tisztességtelenség, talán mert fontosnak tartom a hazám sorsát. Ilyen apróságok.'

gyerekes hülyeség, fiam óvodás társai felnőttebbek nálad

true 2014.01.07. 13:43:21

@Lencsés István: "MAGYARORSZÁG - on pláne , nem a FIDESZ - ben"

Úgy röhögök, hogy alig kapok levegőt!

Magyarország ON!

Bogyó 2 2014.01.07. 13:46:05

@Lencsés István: Lehet, hogy tényt közölsz, de akkor a magyar szó fogalmi jelentését valószínűleg nem úgy értelmezed mint ahogyan az a közbeszédben elfogadott. Normálisan gondolkodó ember nem párttagsághoz vagy -szimpátiához köti a nemzetiséget.

Lencsés István 2014.01.07. 13:46:07

@true: Idézel , pontosan tedd , köszönöm szépen . :) ;) Nevess , amíg megteheted , te mocskos buzi . :) ;) :D :D :D + :D

Lencsés István 2014.01.07. 13:47:19

@Bogyó 2: Mindenkinek más az elfogadott . Én sem párttagsághoz kötöm , de az tény hogy FIDESZ az egyetlen olyan párt ami a MAGYAROK érdekeit képviseli .

true 2014.01.07. 13:49:30

@Lencsés István: Pityuka! És hogyan kell idézni? Magyarázd már el? Morze jeleket kell tenni az idézőjel közé, ahogy te csinálod? Ne legyél már nevetséges. Ha hülye vagy valamihez, legalább ne hangoztasd!

Lencsés István 2014.01.07. 13:52:43

@true: Nem vagyok " Pityuka .... " , azaz tanulj meg olvasni . Kötőszóval ( és , ha ) nem kezdünk mondatot . Idézni így kell , segítek , lásd kivel van dolgod . :) ;) :D " .... Idézett szöveg .... " . A négy pont elé , és mögé akkor kell ha van még ott más . Nagyon szívesen . :) ;) :D Nem morze jelek , helyes idézés . Az a hülye , aki mondja . A rólam kialakított véleményed nem érdekel , mert hazugság .

true 2014.01.07. 14:01:35

@Lencsés István: Látom, kivel van dolgom. Valakivel, aki elfelejtette kinyitni a nyelvtan könyvet. Úristen, de röhögök! Az én véleményem nem hazugság, hanem kialakult a látottak alapján, te féleszű! Azok bizony morze jelek. Helyesen így kell idézni te ostoba:
"idézett szöveg"

Lencsés István 2014.01.07. 14:04:28

@true: Kinyitottam a nyelvtan könyvet , sőt 5 - ös lett az érettségim , szóval ezt IS beszoptad te mocskos buzi . :) ;) :D :D :D + :D Én is röhögök rajtad , sírva , hogy fosva hazudsz . :) ;) :D :D :D + :D A te véleményed hazugság . A rólam kialakított véleményed továbbra sem érdekel , mert hazugság , ha ez nem jut el , akkor ma és ezen blogbejegyzésnél utoljára reagálok rád . Nem morze jelek , helyes idézés . Te helytelenül idézel .

Bogyó 2 2014.01.07. 14:09:08

@LallyPop: Felnőttebbek? Mert jól beverik a másik pofáját, s ellopják a másik uzsonnáját?
Hát nem irigyellek, ha neked a felnőttség a cinizmust és a kiégettséget jelenti. Ha a felelős gondolkodás vagy a közösségi elhivatottság szerinted gyerekes dolog, s a naivitással azonosítod.
Attól, hogy nem alacsonyodom le a másik szintjére, s teszek gesztusokat, attól még látom, ha ő primitíven egoista, s az úriemberség szikrája is hiányzik belőle. A miniszterelnők példája is mutatja, hogy véletlenül se nagyvonalú soha, de közben álszent módon papol közösségről, jövőről. S ezt a hívek egy része összekacsintva hallgatja, gondolva, hogy ők milyen okosan átverik a többiket. Mert ők sem hisznek mindebben. De ettől még a másik nem feltétlen veszi ezt be, s felfordult gyomorral átláthatja akkor is, ha nem alacsonyodik le ugyanide.

Szerintem nem kell ahhoz primitív érzelmi világgal rendelkezni, hogy az ember felnőttnek érezhesse magát.
Az egy dolog, hogy tudom, hogy sokan így gondolkodnak, főleg a balkáni, posztszovjet, kigyúrt kopaszokkal telített országokban, de szerencsére még nem kötelező csak vegetatív, ösztöni szinten élni és érezni, s a harácsolást tekinteni életcélnak. Csak magamat és a genetikai utódaimat szeretni, bár lehet, hogy ez utóbbi is ciki.
Tényleg, a gyereked szeretete nem gyerekes? Ha nem, az miért nem?
A csapatodé, osztályodé, faludé, városodé, hazádé már igen? Hol a határ?
A Fradit szeretni felnőtt dolog, a hazát gyerekes?
Persze egy felnőtt nyilván nem foglalkozik ilyesmivel, mert ő olyan felnőttes dolgokal foglalkozik mint az új kocsiért a szobabútorért meg a Smart tv-ért hajtani.

true 2014.01.07. 14:12:27

@Lencsés István: Jól van Pityuka! Ma is sikerült bizonyítanod, hogy mennyi eszed van. Ügyes! Ha valaki rákeres a nevedre, 3 évre visszamenőleg lesz min röhögnie.

Lencsés István 2014.01.07. 14:16:45

@true: Nem vagyok " .... Pityuka .... " , azaz tanulj meg olvasni , vagy ma és ezen blogbejegyzésnél utoljára reagálok rád . Igen sok eszem van , jóval több mint neked valaha is lesz . :) ;) :D Nevessen , amíg megteheti . :) ;) :D

Bogyó 2 2014.01.07. 14:23:32

@Lencsés István: Ez a tény a te állításod szerint tény, szerintem meg csak egyes magyarok érdekeit képviselik, az ország többségéét nem. Ennek az országnak se a demokrácia leépítése, se az egypártrendszeri hatalom kiépítése, a média sokszínűségének visszaszorítása, a civil szféra, az önkormányzatiság letörése, az erőltetett centralizáció, a hatalom egy kézben való összpontosulása, az Európához való felzárkózási folyamat visszaszorítása nem érdeke, sőt. Ez csak egyesek érdeke, egy kisebbségé. Szlovákia, Lengyelország öles léptekkel előzött bennünket meg az elmúlt években is, mert nem Meciar-féle módon gondolkodnak, pedig a hozzád hasonlóan gondolkodók szerint nyilván ő képviselte a szlovákok érdekeit. Szlovénia hozzájuk hasonlóan már euróval fizet ahogyan az észtek is, pár napja a lettek is. Mi meg okosan beszélünk arról, hogy ez nem is olyan fontos nekünk. A többiek mégis inkább bevezetik, kivezetni meg senki se vezette ki. Igen, a lett vezetés a lettek érdekeit, a lengyel vezetés a lengyelek érdekeit szolgálta az elmúlt években. Az eredmények alapján látható, hogy a magyar vezetésre ez nem igaz. A kedvezőbb, de a valóságosnál jóval jobbnak beharangozott makroadatok pedig egyes társadalmi csoportok megalázása árán jöttek létre. Állandóan bennünket bámul a világ, ezzel etetnek, közben nálunk kilátásba sincs, amit a lettek csendben megtettek, jövőre a lengyelek is esélyesek. De mi pofára esve szállunk le a bicikliről, mert ez így mutat jól, ezt is el lehet hitetni.

true 2014.01.07. 14:25:03

@Lencsés István: Ezt mind egyedül hoztad össze, vagy segít valaki megírni ezeket a frappáns válaszokat? Biztos elégedett mosollyal dőlsz hátra egy-egy hasonló után. Le a kalappal! Szerintem neked már nem nagyon kell próbálkoznod egy normálisabb állásra jelentkezni. Ami a neved alatt a neten található, bőven elég egy HR-esnek, hogy kukába dobja a CV-d.

Lencsés István 2014.01.07. 14:31:34

@Bogyó 2: Minden MAGYAR érdekeit képviselik , az már más tészta , hogy ki az aki MAGYAR .... Te például már nem vagy az , hisz neved sincs .... Az ország többsége fideszes , azaz MAGYAR . A demokrácia nem épült le , mert akkor nem hazudozhatnál fosva . Hatalom nincs . Nem egy párt rendszer van . A média most is sok színű ( Igaz a többség hazug , és az nem jó . ) Önkormányzatiság nincs eltörölve . Európához pont hogy felzárkoztunk 2010 óta , és jó pár országot le is hagytunk . Nem jó ha van euró , lásd Görögország . Az eredmények a MAGYAR vezetésnek jók . Elég ha csak négy példát írok . Minimálbér emelkedés , GDP növekedés , nincs hitele az országnak , és rezsicsökkentés , de még sorolhatnám .... A rövidítés szint alatti . Kötőszóval ( de ) nem kezdhető mondat .

@true: Normális állásom van . A rövidítés szint alatti .

true 2014.01.07. 14:35:49

@Lencsés István: Arról nem tehetek, hogy nem tudod, mit jelentenek ezek az általánosan bevett rövidítések. Elnézést, nem tudtam, hogy meghaladja a képességeidet.

Lencsés István 2014.01.07. 14:40:29

@true: Tudom mit jelentenek , de attól még szint alattiak .

true 2014.01.07. 14:41:34

@Lencsés István: A szint alatti legfeljebb te vagy, kedves Pityuka!

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.01.07. 17:19:38

@Bogyó 2: el kell menni szavazni es valasztani mast. Ha a tobbseg ujra a fideszt valasztja akkor ez ilyen vilag. A magyarok tobbsege megeszi az "olcso dumat", megszokta a Kadari langyos semmitevest es azt akarja. Amikor tele volt Pragaban a Vencel ter, amikor Varsoban a Szolidaritas mellett masfel millioan tuntettek, amikor Temesvaron felmillio roman es szekely nezett a pukascsovekre, amikor 1989ben szo szerint irtak a tortenelmet akkor a magyarok rohantak Gorenje hutoert Becsbe. Amikor az Antall kormany a vilagpiaci arhoz akarta arazni a benzint es tuntettek a taxisok akkor az atlagmagyar bosszankodott hogy nem tud elmenni a rokonokhoz mert le van zarva az ut.

Demokracia? A magyarokat az nem erdekli. Tele legyen a spajz, egy centivel nagyobb legyen a tv mint a szomszede es ne kelljen elfaradni a munkahelyen. Persze hogy azt hiszik es es arra szavaznak aki nagyobbat hazudik - abban pedig a fidesz mar lehagyta az MSZPt.

Nincs kire szavazni? Ilyen valasztok ilyen politikai elitet csinaltak maguknak huszonpar ev alatt.

Ez van - de a jatekszabalyokat kotelezo betartani. Ha vesztesz kartyaban nem tepheted ossze a lapokat.

@DezInf: mindenkire vonatkozik, mindig. Nem attol fugg hogy betartjuk e a torvenyt ( es az iratlan szabalyokat ) hogy ki van hatalmon. Ha te ezt irod hogy "elment a vonat" akkor nalad szamit. Nalam nem. ( amugy meg nem jarok szavazni, a kripto-kommunista MSZP es a KISZ es fiuk narancssarga kontosben nem alternativa )

Pop40 2014.01.07. 19:10:56

@Lencsés István:

Noha te láthatóan szellemi fogyatékos vagy, és mint ilyet, békén kéne hagyni, de annyi baromságot hordasz össze, hogy nem bírom ki.

Ha már helyesírás: "Nem egy párt rendszer van" Az "egypártrendszer" egy szó.

"A média most is sok színű" A "sokszínű" szintén egy szó. Ha külön írod, szó szerint azt jelenti, hogy sok színű, van lila, kék, zöld, piros színű média.

Minimálbér emelkedés:

www.portfolio.hu/gazdasag/munkaugy/hova_emelkedett_a_netto__minimalber.5.192495.html

"Az elmúlt évek adóváltozásai azonban azt hozták, hogy a nettó minimálbér emelkedése nem követte a bruttó összegét, a minimálbér közteher-tartalma jelentősen megnőtt. A minimálbéres dolgozó foglalkoztatása drágább lett, de a zsebben csak kicsivel marad több. "

Azzal a "minimálbér emelkedéssel", amit te, ostoba majom, csont nélkül beszoptál, csak a vállalkozások terhei növekedtek, a dolgozó abból egy fillért nem látott.

GDP növekedés:

epp.eurostat.ec.europa.eu/tgm/table.do?tab=table&init=1&plugin=1&language=en&pcode=tec00115

Hasonlítgasd össze az "emútnyócév" GDP-jét a jelenlegivel. Vitya a két kezét összetenné, ha annyi lenne az átlag GDP, mint az "emútnyócévben".
Persze egy hozzád hasonló hülye ezt is megeszi.

Nem az a gond, hogy debil vagy, nem te tehetsz róla, hogy a felmenőid 3 generációra visszamenőlegesen testvérek is voltak.
De igazán megtehetnéd azt a szívességet, hogy játszol tovább a kis fakardoddal, és nem szennyezed a netet a baromságaiddal, mert bármennyire elnézi is neked mindenki, hogy fogyatékos vagy, egy idő után azért zavaró.
Kösz.

ezso1 2014.01.07. 19:23:02

@Jenyei: Lehet egyetérteni, vagy nem egyetérteni azzal, amit írtam. Én így gondolom és pont.
Trágárkodni, meg otthon a kedves édesanyáddal tessék...

Jenyei 2014.01.07. 19:38:25

@ezso1: milyen finom lélek jár a zsidózás mellé. Tényleg megható.

ezso1 2014.01.07. 19:46:59

@Bogyó 2: Hogyne leírom csak Neked.
Világ életemben baloldali gondolkodású voltam, de amit az mszp, dk és egyéb bal oldalinak nevezett pártok képviselnek, az minden csak nem bal oldali.

Hiszek abban, hogy a kis embereket nem mélyebbre kell taposni, hanem segíteni kell őket.

Aki önhibáján kívül beteg lett, nem berángatni megalázó felülvizsgálatra, hanem segíteni kell(ene) a rehabilitációját, ha ez lehetséges.
Jelenleg vissza vannak rugdosva a nem létező munkapiacra.

A Magyar embereknek nem kéne rabszolgának lennie saját hazájában. Értem itt a multik minimálbér közeli fizetéssel alkalmazott honfitársaink tömegét.

Az egészségügyi dolgozókat, pedagógusokat, óvónőket nem kellene megalázó bérért foglalkoztatni.

Az egykulcsos adót el kell törölni. Aki bizonyos kereset felett több adót fizetne, az nem lenne számára megrázó. Ezt hívják társadalmi szolidaritásnak!

Azonnal be kell szüntetni a dolgozni nem akarók segélyezését. (és ugye mindenki tudja, melyik az a népcsoport, amelyikre ez leginkább jellemző)

Ezeket a gondolatokat leginkább a fasisztának nevezett jobbik képviseli, pedig igazából ezek a jelenleg nem létező bal oldali gondolkodás ismérvei.

Lencsés István 2014.01.08. 09:49:50

@Emmanuel Goldstein: A mondatkezdés továbbra is nagybetű , ha ezt nem tanulod meg , akkor ma és ezen blogbejegyzésnél utoljára reagálok rád . Tudom hogy tetszene neked , ha trollkodnék , mert akkor nem kapnál tényt a mocskos pofádba . :) ;) :D

@Pop40: A rólam kialakított véleményed nem érdekel , mert hazugság . Én tényeket írok , az hogy ez neked baromság az nem az én bajom . :) ;) :D Kötőszóval ( ha , de ) nem kezdhető mondat . Idézel , pontosan tedd , köszönöm szépen . :) A linkek nem tények , a minimálbér emelkedett . EMBER vagyok , nem majom , a majmok nem tudnak internetezni . Neten nem lehet szopni . A dolgozóknak emelkedett a minimálbére , aki nem látott belőle egy fillért sem , azt átvágták . GDP azóta nő mióta 2010 - ben FIDESZ kormány lett . Ilyen nincs , hogy " .... Vitya .... " . Az a hülye aki mondja , azaz te . A rövidítés szint alatti .

2014.01.09. 12:29:43

Gyakorlod már az Internacionálé szövegét?

Hipok Rita · http://tinyurl.hu/a16D/ 2014.01.10. 11:47:36

Szekeres Imre és Veres János plakátokat fogtok ragasztgatni úgy, hogy semmi esélyetek nem lesz arra, hogy az elvtársak működésmódját megváltoztassátok!

DFK 2014.01.10. 21:12:25

DD! Ki vitte 2010-re csődbe az országot? Amúgy milyen lesz GyF-fel egy csapatban? Tudod, aki nagyon demokratikusan lövetett a tüntetőkre. Nem fáj a gerinced? Ja, az nincs.